Monday, 25 July 2011

TODAY ( :

 HOYYYYYYYYYYYYYYY !
ehem , ehem .. HAHA  ! lawak ker ? merambus lah kaw !EHH  , ehh nak riwayatkan cerita nehh ! Oopss , lupa nak bagi salam .HA  , semekom . nanti tak bagi salam sharuddin marah pulak , HAHA ! ! first nak cerita pasal kat sekolah tadii . AUWW ! best gilerr kene ka fiqa tadii , haha time dyee pergi toilet aku nyorokkan dyee punye DOMO  ! padan muke kaw ! haha ! then dyee masuk jea dalam kelas dyee cari DOMO dyee mcam orang tak sioman . macam NASIR ! haha ! at last dyee jumpe gak DOMO dyee duduk kat kaki farahin . haha ! bodoh sehh kaw >< !
SECOND SUB :-
haha ! maen ugut , ugut anak YDP PIBG . show sehh ! kene kan dyee sebab terserempak dengan pakwe dyee kat dalam sekolah ! AWW HAPY NYEE DYEE !!! haha ! malang betul nasib kaw fiqa harinie :P .
kene ugut dengan aku n membe , membe laen . sekali ugut kene bayorr singget kodd ! malang . malang ( :


♥ ILOVEYOULAHSAYANGKAWKETATKETATBODOH ♥

No comments:

Post a Comment